نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1041
-
الف
+

«جواد انصافی» ازبازی در نمایش‌های آیینی تا هنرنمایی در سریال «میوه ممنوعه»

«جواد انصافی» بازیگر پیشکسوت تیاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران در برنامه «خارج از کادر» درباره آثار خود صحبت خواهد کرد.

به گزارش آی فیلم 2، برنامه «خارج از کادر» با حضور «جواد اصافی»کارگردان، نویسنده و بازیگر ایرانی، امشب 24 حوت (اسفند) از آی فیلم2 نشر می شود.

«جواد انصافی» متولد 12 قوس(آذر) 1330، در تهران است.

این هنرمند ایرانی در بین مخاطبان تلویزیون بیشتر با نام «عَبدُلی» شناخته شده است.

«انصافی» فعالیت هنری اش را از دوران تحصیل در مکتب با تیاتر شروع کرده است. او سال 1364 در سریال «حسام‌الدوله» (بی‌خبر) به کارگردانی «محسن احمدی» ایفای نقش کرد؛ عبدلی نام شخصیتی است که وی از اواخر دههٔ شصت، در نمایش‌های تلویزیونی بازی کرده‌است.

«جواد انصافی» همچنین در سریال های «مستوران»، «اشک‌ها و لبخندها»، «نون و پنیر و پسته»، «غیرمحرمانه»، «بهار آمد»، «میوه ممنوعه»، «گل و گلاب»، «شهر باران» و فلم های «زن بدلی»، «ارومان» و «دلقک» ایفای نقش داشته است.

انصافی به علاوه بازیگری به‌عنوان نویسنده و کارگردان نیز در سینما و تلویزیون ایران فعالیت داشته است.

مهم‌ترین آثار جواد انصافی در بخش نویسندگی و کارگردانی در سریال های «اشتباه در اشتباه»، «با زبان بی‌زبانی» و «حسام‌الدوله» می باشد.

«دام»، «بمب»، «وجدان بیدار»، «کل عنایت»، «عمو نوروز و حاجی فیروز»، «خیبر»، «میراث»، «ماغ»، «یک شب در مهمانخانه»، «دیوار کوتاه»، «عشق رنگی»، «زیرک و دیرک»، «اجلاس بزرگ»، «بی‌وجدان»، «خواستگاران»، «اوزی»، «بهروزی» و ... از جمله آثار نمایشی است که انصافی در آن ها بازی کرده است.

گفتنی است برنامه «خارج از کادر» با حضور «جواد انصافی» 24 حوت (اسفند) ساعت ساعت 21:30 به وقت تهران، ساعت 22:30 به وقت کابل و 23:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر